Celebrate 20 years of the Trailblazer Community with us on Social!

Descubra a Profissão: Desenvolvedor Salesforce 02

Transitioning to a Career in Salesforce: Experiences and Advice

Summary: Thiago Oliveira, also known as Thiago Oliveira, is considering transitioning to a career in Salesforce and is at the beginning of his study and preparation journey. He seeks advice and experiences from others who have either experienced or are currently undergoing this career change. Thiago is interested in learning about the challenges faced when learning Salesforce, effective resources and strategies, and how the career change has impacted others both professionally and personally. He invites everyone to share their tips, experiences, and inspirations to support each other in this transition.
AI Summary

Estou pensando em fazer uma transição de carreira para a área de Salesforce e me encontro no início dessa jornada de estudos e preparação. Gostaria de saber mais sobre as experiências de vocês que já passaram ou estão passando por essa mudança.

Que conselhos você daria para alguém que está começando essa caminhada? Quais foram os principais desafios que vocês enfrentaram ao aprender sobre Salesforce e como os superaram?

Também estou curioso para saber: quais recursos ou estratégias de aprendizado foram mais eficazes para você? E, finalmente, como essa mudança impactou sua vida profissional e pessoal?

Vamos compartilhar dicas, experiências e inspirações que possam ajudar todos nós que estamos nessa jornada de transição para uma carreira em Salesforce!

1 comment

Bem-vindo ao local correto para buscar estas e mais informações.